Objednané zboží Vám nesedí nebo nesplňuje Vaše představy? Máte samozřejmě právo nepoužité zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Náklady na vrácení dle zákona hradí kupující (obvykle zákazník vrátí zboží Českou poštou). My Vám ale nabízíme možnost, jak jednoduše vrátit zboží, a to zcela ZDARMA prostřednictvím Zásilkovny.
Jak jednoduše vrátit zboží zdarma přes Zásilkovnu
vyplňte formulář pro vrácení zboží, vložte jej spolu se zbožím do balíku a zabalte. Na balík nepište žádnou adresu ani jiné informace.
obsluha si vytiskne štítek na balík a Vám předá potvrzení o převzetí zásilky
A to je vše! Jakmile zásilka dorazí k nám, budeme se řídit požadavky uvedenými ve formuláři pro vrácení zboží.
POZOR: balík musí splňovat maximální parametry zásilky stanovené Zásilkovnou (hmotnost do 5 kg, součet všech 3 stran maximálně 120 cm a délka nejdelší strany 70 cm). Zásilky, které tyto limity překračují, nelze přes Zásilkovnu vrátit.
Časté dotazy k vrácení zdarma přes Zásilkovnu
Co mám napsat na balík, pokud ho vracím zdarma přes Zásilkovnu?
zobrazit podrobnosti
Vůbec nic. Balík zabalte a nic na něj nepište. Štítek pro vrácení si vytvoří obsluha na podacím místě Zásilkovny, kam balík přinesete. Vy řešíte jen zabalení.
Musím balík vrátit tam, kde jsem si ho původně vyzvedl?
zobrazit podrobnosti
Ne, balík můžete vrátit na kterémkoliv výdejním místě Zásilkovny. Stačí obsluze nahlásit náš výše uvedený číselný kód.
Můžu balík vrátit zdarma přes Zásilkovnu, i když jste mi zboží dodali jiným dopravcem?
zobrazit podrobnosti
Ano. Vrácení zdarma přes Zásilkovnu můžete využít, i když jste si pro dodání k Vám zvolili jiného dopravce. Balík jen nesmí překročit parametry stanovené Zásilkovnou.
Balík překračuje rozměry stanovené Zásilkovnou. Co mám dělat?
zobrazit podrobnosti
V takovém případě je třeba vrátit nám balík na vlastní náklady jiným způsobem, nejčastěji Českou poštou (viz obchodní podmínky). Pokud balíček parametry Zásilkovny překračuje, nemohli jsme Vám jej ani my dodat Zásilkovnou.
Můžu si při výměně vybrat jiný způsob dopravy nové zásilky?
zobrazit podrobnosti
Ano, do formuláře pro vrácení můžete uvést, zda chcete vyměněné zboží dodat opět Zásilkovnou (obvykle pokud jste si i u původní zásilky vybrali Zásilkovnu) nebo doručení na adresu. Při doručení na adresu však zašleme zásilku pro nás nejvýhodnějším přepravcem (GLS nebo Česká pošta - Doporučená zásilka), dopravce si nemůžete vybrat.
Login and Registration Form